Inhoudsopgave
- Hoe bereik ik Dochters Van Haarlem?
- Hoe plaats ik een bestelling?
- Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
- Kunnen jullie adviseren bij het kiezen van een pakket?
- Kan ik brainstormen met jullie over een pakket of give-away?
- Kan ik ook kleine pakketjes bestellen als dank voor onze gasten na een feest?
- Ik wil iets lekkers uitdelen tijdens de kraamvisite, leveren jullie dat ook?
- Kan ik ook een persoonlijk cadeau naar één iemand sturen?
- Kan ik ook beurs give aways bestellen?
- Kan Van Haarlem Kookt Thuis, wijnproeverijen met bijpassende hapjes organiseren?
- Hoe kan ik zien dat een product op voorraad is?
- Hoe werkt het betaalproces?
- Kan ik achteraf betalen via factuur?
- Mijn betaling is mislukt of geweigerd, wat nu?
- Ik wil mijn bestelling retourneren
- Wat is de status van mijn bestelling?
- Wat zijn de bezorgopties?
Hoe bereik ik Dochters Van Haarlem?
Je kan ons bereiken via info@dochtersvanhaarlem.nl Wij streven er naar alle mails binnen één werkdag te beantwoorden. Daarnaast kan je – tijdens kantooruren – bellen voor advies naar (+31) 618801752 of voor overige vragen via (+31) 653672684.
Hoe plaats ik een bestelling?
Een bestelling plaats je gemakkelijk en effectief via deze website. Het bestelproces past bij deze tijd maar wij helpen je ook graag persoonlijk via info@dochtersvanhaarlem.nl of via (+31) 618801752
Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Een bestellingen wijzigingen of annuleren is bij ons geen probleem. Heb je per ongeluk een bestelling geplaatst of een verkeerd pakket besteld, dan kunnen wij deze voor je wijzigen of annuleren. Neem in ieder geval direct contact met ons op. Wanneer jouw order eenmaal is doorgevoerd kunnen wij de bestelling niet meer annuleren.
Kunnen jullie adviseren bij het kiezen van een pakket?
Dochters Van Haarlem streeft naar perfecte service. Wij geven je daarom graag advies om het juiste pakket voor je te vinden of samen te stellen. Heb je vragen over onze producten of pakketten, dan kan je altijd contact met ons opnemen via info@dochersvanhaarlem.nl of 023 – 7 850 850.
Kan ik brainstormen met jullie over een pakket of give-away?
Jazeker, graag zelfs. Wij vinden het erg leuk om samen ideeën uit te wisselen en tot een waanzinnig plan te komen. Het is fijn als jij een richting aangeeft met eventuele wensen voor een pakket of vele kleine pakketjes. Uiteraard denken we geheel vrijblijvend met je mee.
Kan ik ook kleine pakketjes bestellen als dank voor onze gasten na een feest?
Dat kan zeker! Kijk snel bij onze bruiloft geschenken of neem contact met ons op voor een offerte op maat via info@dochtersvanhaarlem.nl of via (+31) 618801752
Kan ik ook een persoonlijk cadeau naar één iemand sturen?
Jazeker! Ook dat is mogelijk. Zit het gewenste pakket niet tussen onze voorbeelden? Dan maken wij graag een pakket op maat zodat dit geheel naar wens is.
Kan ik ook beurs give aways bestellen?
Wij leveren ook beursgeschenken! In elk gewenst thema en passend bij jouw bedrijf.
Hoe kan ik zien dat een product op voorraad is?
Dochters van Haarlem levert veel pakketten op maat. Het bijhouden van de voorraad is daarom voor ons ook van groot belang. We houden voor je bij of het product op voorraad is of hoe lang het duurt om het product te leveren.
Hoe werkt het betaalproces?
Je kunt betalen via iDEAL of creditcard. Internetbankier je bij een van de grote Nederlandse banken, dan kun je gebruik maken van iDEAL, de meest eenvoudigste manier van online betalen. Waarom iDEAL?
- Je betaald veilig en snel online via jouw bank.
- Je heeft geen speciale software nodig om gebruik te maken van iDEAL.
- Gebruik van iDEAL is gratis.
Kan ik achteraf betalen via factuur?
Onze zakelijke klanten krijgen ook de factuur achteraf opgestuurd, deze factuur heeft een betalingstermijn van 14 dagen.
Mijn betaling is mislukt of geweigerd, wat nu?
Is jouw betaling mislukt of geweigerd? Geen nood. Neem contact met ons op, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken.
Ik wil mijn bestelling retourneren
Wij staan in voor excellente kwaliteit van onze producten. Indien jouw bestelling toch niet naar wens aangekomen is, is het verstandig om direct contact met ons op te nemen. Wij kijken per situatie of wij jouw bestelling kunnen terugnemen. Bij voedsel is geen wettelijke bedenktijd en zijn wij niet verplicht om bestellingen terug te nemen.
Wat is de status van mijn bestelling?
Wij houden je altijd op de hoogte van jouw bestelling. Wanneer jouw bestelling correct is afgehandeld ontvang je van ons een orderbevestiging per mail. Wanneer de bestelling wordt verzonden ontvang je van ons een verzendbevestiging. De pakketten worden door ons eigen vervoer verzonden of via PostNL. In het laatste geval kan het pakket gevolgd worden door middel van de Track & Trace link.
Wat zijn de bezorgopties?
Bij Dochters Van Haarlem handelen we graag efficiënt en effectief. Wij leveren de pakket(ten) dan ook graag af op het door jou gekozen moment. Ver van tevoren kan je bij ons jouw gewenste bezorgdatum inplannen. Zo komt jouw bestelling altijd op tijd aan. Leveringen van Dochters Van Haarlem kunnen op ieder gewenst adres geleverd worden. Daarnaast kan je het ook ophalen bij één van de 3500 afhaalpunten van PostNL. We leveren op maandag t/m zaterdag tussen 10:00 en 17:00 uur, afhankelijk van de bezorger.